نیکولاس لطیفی از فصل آینده در رقابت‌های اتومبیلرانی فرمول یک در تیم ویلیامز روی پیست می‌رود و جانشین راننده ۳۴ ساله لهستانی می‌شود.

نيكولاس لطيفي راننده فرمول يك

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ای‌اس‌پی‌ان، لطیفی ۲۴ ساله که راننده فرمول دو است و این فصل هم راننده ذخیره تیم ویلیامز بود، فصل آینده جانشین رابرت کوبیتسا می‌شود که اول فصل گفته بود سال ۲۰۲۰ از ویلیامز جدا می‌شود. لطیفی ایرانی‌تبار که زاده و بزرگ‌شده کاناداست، این فصل در رقابت‌های قهرمانی فرمول دو در رده دوم ایستاده و این هفته فقط یک رقابت دیگر در ابوظبی پیش رو دارد.

جورج راسل که ابتدای امسال به تیم ویلیامز پیوست و به شکل قرضی در مرسدس باقی ماند، فصل آینده هم‌تیمی لطیفی خواهد بود. برخی معتقدند سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیون دلاری مایکل لطیفی، پدر نیکولاس در گروه مکلارن توانسته خیلی زود پله‌های پیشرفت را پشت سر بگذارد و یکی از ۲۰ راننده فرمول یک شود. در دنیا فقط ۱۰ تیم و هر تیم با دو راننده در بالاترین سطح اتومبیلرانی دنیا حضور دارند و لطیفی جوان یکی از آنهاست.

ویلیامز امسال یکی از بدترین فصل‌های خود را پشت سر گذاشت و فقط یک امتیاز به دست آورد که حاصل یک مقام دهمی کوبیتسا در پیست آلمان بود. حالا که لطیفی به ویلیامز پیوسته، موضوع پدر پولدار او بار دیگر در رسانه‌ها مطرح شده است. نیکولاس سال‌هاست با پول مایکل لطیفی در دنیای ورزش می‌درخشد و از آنجا که ۱۰ درصد سهام مکلارن برای پدر است، لطیفی به لطف او به دنیای فرمول یک راه یافته است.

کد خبر 466604

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha